Skip to main content

#DulgiyubTheSeries Njaluk Mundak Gaji


Bardugab nyambut gawe nang perusahaan duweke Dulgiyub. Bardugab wis kerjo setahun. Pingin gajine mundak. Bardugab banjur ngomong pinginane kuwi karo bos Dulgiyub.

Bardugab : Dul, aku njaluk mundak gaji. Aku kan wis kerjo setahun
Dulgiyub : Setahun gundulmu menthelis
Bardugab : Iyo setahun.
Dulgiyub : Jajal itungen. Setahun  ki ana pirang dino?
Bardugab : 365 dino
Dulgiyub : Anggep wae 366 dino wis. Kowe kerjo jam piro tekan jam piro?
Bardugab : Biasane 8 jam, seko jam 8 tekan jam 5 sore
Dulgiyub : Kuwi artine kowe kerjo 1/3 dino. Podo wae 1/3 tahun. 1/3ne 366 dino ki pirang dino?
Bardugab : 122 dino
Dulgiyub : Sabtu Minggu kowe ngantor ora?
Bardugab : Yo ora tho. Kan prei
Dulgiyub : Lha Sabtu Minggu kuwi ana 104 dino. Lha 122 dino dikurang 104 dino ki kari pirang dino?
Bardugab : 18 dino
Dulgiyub : Cuti setahun pirang dino?
Bardugab : 12 dino
Dulgiyub : Brarti 18 dikurangi 12 dino piro?
Bardugab : Kari 6 dino.
Dulgiyub : Idul Fitri lan Idul Adha kan yo prei. 6 dino dikurangi 2 dino kari 4 dino.
Bardugab : Iyo yo.
Dulgiyub : Isih ana prei Waisak, Imlek, Nyepi, 1 Muharram, Maulid Nabi, Isra’ Mikraj, Wafat Yesus, Kenaikan Isa Almasih, Proklamasi, lha njuk kari pirang dino?
Bardugab : Entek boss
Dulgiyub : Ngono ijik njaluk mundak gaji!!!

(*&)(*)*^*&%)%)&*%*)&^&*)^)

Comments

Popular posts from this blog

#DulgiyubTheSeries Dadi Motivator

Dulgiyub saiki dadi Motivator. Isih numpak motor mergane isih motivator anyaran. Ndilalahe motore mbrebet2, banjur di bengkelne nang bengkele Bardugab. Dulgiyub : Bar, iki motorku tulung didandani. Bardugab : Yo... iki keluhane opo? Dulgiyub : Lho aku iki motivator, pantang mengeluh!!! ##639&s9-d@v*f

#DulgiyubTheSeries Baliknama

Dulgiyub dodolan omah. Omahe payu, banjur teko nang Notaris, kanggo balik nama nang konsumene. Ndilalahe uwis ibu2. Notaris : Bu, sampeyan kan tuku omah nang pak Dulgiyub. Uwis lunas? Konsumen : Sampun bu Notaris. Notaris : Bener tha, Pak Dulgiyub? Dulgiyub : Leres Bu..Sampun lunas. Notaris : Gandeng sampun lunas, ibu kedah balik nama rumiyin. Konsumen : boten ah. Boten purun. Notaris : Lho, niki prosedur saking BPN. Konsumen : Lha jenengku MAYA TILIS. Mosok arep dibaliknama. Wis ra sido tuku wae.